Gaston Melis
- Categorieën
- Zakelijk communiceren, Contentcreatie
- Type
- Cursussen
Gaston Melis
Zoals Bill Gates voorspelde in 1996: “Content is King.”
Gaston Melis (1967) begon zijn carrière als freelance journalist voor onder meer HP/De Tijd, VARA TV Magazine en vakbladen over kunst en cultuur. In de jaren ’90 begon hij zijn diensten aan te bieden aan de zakelijke markt. Hij schreef teksten voor toonaangevende Nederlandse merken en kroop als ghostwriter in de huid van politici en ceo’s. Voor commerciële en non-profit organisaties zette hij bladen op en ontwikkelde websites toen het internet een blijvertje bleek. Eind 2008 keerde hij terug bij de Varagids, ditmaal als eindredacteur. In die periode ontdekte hij een talent om zelfs de beste teksten van de meest gerenommeerde journalisten en alom gelauwerde columnisten nog net een tikje beter te maken. En dat doet hij vandaag de dag nog steeds, onder meer bij de verzekeraar waar hij werkt als senior communicatieadviseur en vanaf nu ook voor de cursisten van Editio.
LinkedinCursussen
-
Blog schrijven
Bekijk deze cursus -
Contentcreatie
Bekijk deze cursus -
Blog schrijven
Bekijk deze cursus -
Contentcreatie
Bekijk deze cursus -
Contentcreatie
Bekijk deze cursus